fredag 20 april 2007

Fantastiskt Stylein!


Har idag packat upp delar av Styleinkollektionen! Det är helt sjukt fina kläder, jag är helt såld! Det som har kommit med första leveransen är följande:

Sandra
Mimie (Vit) (läggs upp ny bild imorgon)
Camilla
Filippa
Petra
Miranda

Jag har aldrig sett något liknande, låter kanske överdrivet, men alla klänningar är så satans fina!!! Mimie-klänningen i vit är en höjdare och alla ni som har förbeställt Petra och Filippa, kommer bli så himla nöjda!!! En klänning som klart är snyggare i verkligheten än på bild är klänningen Miranda, den är såååå fin!

De klänningar som har kommit in, finns nu under klänningar på Shoppen! Gå in här!
Kragh blev några dagar försenade.....så ni som har förbeställt måste tyvärr vänta några dagar till.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut att vara mycket fint som ni har fått in! Tänk att snart är det sommar...

Unik Design sa...

ja tänk jessica : )! Idag är det supergrått i Malmö dock, så det känns otroligt avlägset!

Sincerely Johanna sa...

Hej. Jag undrar varför du inte har fler kläder i storlek 42 och 44? Jag tycker du har så fina kläder speciellt klänningar men kan inte handla då det endast finns 40 och neråt. Underbart att du har fraktfritt i Sverige det är det inte många andra som har. hälsningar Johanna

Unik Design sa...

Johanna! Jättebra fråga! Tar gärna in större storlekar om behovet finns.

Gjorde en undersökning på det för ett tag sedan och det var inte tillräckligt många som svarade att de ville ha större storlekar, därför har det inte blivit så. Men är det fler som vill ha, så tar jag absolut in framöver! Ska absolut skriva ett inlägg på bloggen om det igen!

Johanna maila mig gärna om det är något/några plagg som finn online, som du vill ha i en annan storlek, så är det inga problem för mig att ordna det...om det ej är slut i lager förstås!

Tack än en gång för kommentaren, jättebra verkligen / Nina

Anonym sa...

Hur är Stylein i storleken? Synd att ni inte har lite lite mindre bara.