onsdag 18 april 2007

Födelsedag!


Fotograf Ulrica Nilsson

Idag är det födelsedag, känns som en vanlig dag förrutom att man nu är 33 år! Hade ett födelsedagslöfte att jag inte ska avboka sådant som är bestämt, men det höll i typ 5 minuter sedan sitter jag och väntar i telefonkö på att komma fram till mitt nya träningshak. Hör mig själv säga "Hej, hej! Jag måste tyvärr avboka instruktionen idag (också!), har inte fått någon barnvakt!" Vad jag fick detta ifrån kan jag inte svara på...usch nu har jag dåligt samvete! Men å andra sidan så prioriterar jag att köra och hämta en Nansoleverans! Allt för Unikan ; )!

Apropå födelsedag så finns det nu ett nyhetsbrevsformulär på första sidan på Shoppen! Förrutom att du kan prenumerera på vårt nyhetsbrev har du även möjlighet att fylla i vilken månad och år du fyller år.....om du har tur så kanske det dyker upp en liten Unikanpresent ; )! För er som redan får vårt nyhetsbrev, så kan du nu uppdatera dina födelsedagsuppgifter genom att fylla i samma formulär! För visst är det härligt att få paket!!
Fick ovan fina digitala födelsedagsblomma från Rumbajessicas syster, som hon har fotat själv! Jag vill också kunna fota så fint! Ulrica förresten, jag fixade länkarna till höger.....så gött!

/ Nina

17 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen grattis! Vilket sammanträffande, jag fyllde 33 år igår. Och idag kom ditt paket verkligen som ett paket på posten. Tack Nina för bra service (som vanligt), och så hoppas jag att du får en fin födelsedag.

Unik Design sa...

lox: Tack tack!!! Nä men vad konstigt, Stort Grattis till dig med! Vädurar, nästan samma dag och 74:or....det är inte dåligt!! Solen skiner här i Malmö, så jag ska nog gå ut och skaffa mig fler rynkor nu när jag ändå är 33 : )!

Anonym sa...

Unika Nina, GRATTIS på din dag!
Hoppas att den blir bra med MYCKET tårta...mumsigt värre!

Kramisar från Piteå!

Unik Design sa...

Tack Jessica! Jag har faktiskt precis vräkt i mig en prinsessbakelse. Avbokar träningen och mumsar i mig tårta istället...hmmm.

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen! :)
Tycker du gjorde det alldeles rätt som avbokade, inte kan man träna på sin födelsedag, nä då ska man äta bakelser/tårta och jäsa i soffan med trevligt sällskap! :)

Kram Stina

Unik Design sa...

Stina - Tackar! Visst ska man det, vet inte vad jag tänkte på när jag bokade in ett träningspass på min födelsedag, nä nu ska jag bara njuta av födelsedeagen! Tack för ditt stöd / Kram!

Anonym sa...

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas att du har det riktigt gött! Vad duktig du är som ska börja trääääääna. Själv har jag inte kommit någon vart på den fronten, bortsett från vagnspromenaderna (man förbränner ju dock grymmemycket när man går ;) så det får nog räcka med det tills vidare....) Fortsätt nu njuta av din dag! KRAM, Erika.

Unik Design sa...

Erika - Tack vännen!!!! Jag har då inte börjat ännu haha! Föll för ett specialerbjudande på gymmet nära Unik, men jag har inte varit där ännu! Vagnpromenaderna biter inte på min kropp verkar även som Thailand gjorde sitt också : )! KRAM!

Anonym sa...

Grattis grattis!!! Hoppas du haft en fin dag och fått många fina presenter

Unik Design sa...

Tack Ida!! Jättebra dag, perfekt födelsedag!

Anonym sa...

GRATTIS igen vännen!

Min plan var att lägga in en stor grattishälsning här men jag fick ju aldrig ordning på lösenordet....

Fan vad grrrrym du är som fixade Nanso. YES!!! Längtar till butiken! Vad folk ska bli glada nu när de får sina fina klänningar.

Kram kram från Hanna

Minna sa...

Hipp hipp hurra1 Underbart att fylla år! Grattis och kram

Anonym sa...

Mina varmaste gratulationer! Hoppas att du fick en fin dag!

Unik Design sa...

Minna: Tack så jättemycket!! Kram!

Weronica - Tack!! Hoppas du mår bättre nu! Ditt paket kommer nog idag....det var tungt : )!Kram!

Unik Design sa...

Hanna - Tack vännen! Mailar dig uppgifterna! Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott =D Hoppas du fick en riktigt mysig födelsedag och att det är bra med "allt annat" (det var ju ett tag man hörde av sig*)
Kram Madda

Unik Design sa...

Madda! TACK! Det var längesen, där är du ju! Du får komma förbi en dag och hälsa på! Kram!