fredag 13 april 2007

Ivana Helsinki Höst 07

Som jag skrev tidigare det kommer bli rätt mycket Ivana Helsinki i höst! Jag och Hanna gick igenom kollektionen Fasan noga....noga, styles efter styles! Mönstret är en cool blandning av fåglar och knivar...

Hanna var på inköpmässan i augusti och träffade då Pirjo på Ivana Helsinki, så iom att hon redan hade sett kollektionen förlitade jag mig totalt på hennes omdöme. Tänkte ge er ett litet smakprov på vad som kommer att komma i höst. Inte för att jag längtar till hösten på något sätt, men jag längtar faktiskt till denna kollektion! / Nina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt nog tyckte jag inte den var hälften så bra som den nuvarande, men vissa sötsaker fanns allt med.
Kommer ni ta in mer från "Dead butterfly"?

Unik Design sa...

Nej jag kan hålla med Dead butterfly är svårslagen. Det är en fantastisk kollektion! Har inga planer på att ta in mer nu i vår, men kom gärna med önskemål om det är något speciellt du har spanat in!

Fasan kollektionen har absolut sina gobitar, så jag tror inte du kommer bli besviken!

Anonym sa...

Vad roligt att ni tar in så mycket Ivana Helsinki!

Unik Design sa...

ma: Vad kul att du tycker det! Vi fick så himla många mail från folk som ville se märket på Shoppen och det är ju så fina kläder!