tisdag 17 april 2007

Packa, packa, packa

Oj vad jag och Hanna jobbade igår, jag packade ordrar till midnatt och Hanna strukturerade alla förbeställningar, som kommer i veckan! Vi hann inte klart utan alla ordrar går ut idag, det är verkligen ett berg av ordrar på vårt "packbord", som ska iväg! Hanna ringde igår runt till alla Stylein-lovers som gjort förbeställningar och informerade att deras varor var på G! Det blev många glada samtal!!

Idag var det andra dagen på förskolan och VD:n har haft riktigt kul, hon har snott skor och dragit av strumpor på andra barn (!). Vem hon har ärvt det beteendet ifrån vet jag inte ; )! Men det är härligt att hon visar att hon är klädintresserad, som ung VD.

Nu sover hon och jag har precis snackat med en grabb på mitt nya e-handelsföretag, eller vad det heter. Jag har beklagat mig innan att de var jäkligt bra på att sälja in sitt system och kringtjänster, men otroligt dåliga på kundvård. Man kunde maila hur många gånger som helst och ringa, men ingen hörde av sig! MEN (ett stort men), nu fick jag kontakt med David, som verkar va en person som inte bara snackar, utan gör det han säger! Så han kommer fixa så att man kan anmäla sig till nyhetsbrev direkt från shoppens framsida, precis som vi hade innan och att vårt rabattsystem inom kort kommer fungera (behövs bara lite tekniska framsteg...som är på G). Tills dess, får ni som har rabattkod skriva den i notatfältet, så drar vi rabatten i efterhand!

Förresten vinnarna i tävlingarna meddelas ikväll och på bloggen! Spännande, spännande!

Nu ska jag umgås med VD:n och njuta av min sista dag som 32-åring! Imorgon är det Födelsedag!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på vinnarna!

JessieJames i Piteå

Unik Design sa...

haha....ja det förstår jag!! Kram!

Anonym sa...

Jag väntade förgäves...ingen vinst för min del! =)

(förstår inte varför jag blir "anonym")

Unik Design sa...

Jessica - Ja det var synd! Men jag ska ta ett snack med lyckoburken, jag lovar!

Ja det är jättekonstigt, du ska ju inte vara anonym!