tisdag 15 maj 2007

Paket, paket, paket..

Något som jag gör mycket är att slå in paket, fixa snören, klistra på hjärtan i olika storlekar och en tablettask på toppen! Tycker själv det är superkul att få paket och tanken är att det ska kännas som födelsedag när man får paket från Unikan.

Nu finns det ju även dem som verkligen har födelsedag och de ska ju också ha ett litet paket, tycker jag. I förra veckan fick några av er ett Grattismail från Unik Design och jag fick jättemånga gladmail tillbaks...nice! Så imorgon ska jag slå in lite riktiga födelsedagspaket till er som fick grattismailet : )!

Nu ska jag hämta VD:n på dagis!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju bara för söt =) och visst känns det som om det vore ens födelsedag när paket från unikan tas emot! Dina "inslagningar" äger - inget snack om saken!
Kram och ha en fortsatt trevlig...tisdag =D

Sincerely Johanna sa...

Ja det var verkligen en mycket trevlig överraskning när jag fick mailet. Vet inte någon annan som gör så. Men så är ni unika också. Tack för det och jag väntar spänt.

Anonym sa...

Tänk om du och jag FICK lika många paket som vi skickade!!! Det skulle vara skoj! Vi får börja skicka till varann...=)

Anonym sa...

madda: haha....men det är sååå kul att skicka paket, det är ju halva nöjet! Kram vännen!

Johanna: Men va kul, du var en i Majgänget...stort Grattis! Paketet borde komma fram på fredag! Ha inte för stora förväntningar, det är bara en liten liten present från Unikan, men med mycket kärlek : )!

Jessica: Ja tänk om, det hade varit coolt. Ja men snart får jag väl ett paket från dig, bara jag får tummarna loss och skicka min beställning!