söndag 13 maj 2007

Svårt att motstå...



Unik Designs Showroom kommer att flytta (igen!)...kunde inte motstå en lokal som blev ledig. Mer info om det kommer snart till er i Malmöklubben.

Kunde inte heller motstå Harriet design som ska ta över min lokal. Fast jag inte längre säljer barnkläder så bara måste Harriet design iallafall finnas i Unikans Showroom framöver.
Köpte blandannat denna underbara klänning till VD:n och en liknande keps som den på bilden. Underbart eller hur!!! Tjejen bakom Harriet heter Cia, en supertrevlig tjej med en helt fantastisk barnkollektion, där jag ville ha typ allt som hon visade mig....
I juni kommer Unikan flytta....men som sagt info kommer mailas ut!

9 kommentarer:

Anonym sa...

VD:n kommer att bli hur snygg som helst. Den klänningen skulle jag med köpt om min VD varit en tjej!

Trevlig måndag vännen!!!

Anonym sa...

Javisst var den fin....sååå söt. Du har ju två VD:ar...det är inte dåligt det : )!

Ha en härlig vecka, Kram!

Anonym sa...

Spännande! Kanonfina kläder :)

Anonym sa...

Artefact: Visst är det....min dotter blev riktigt fin i sin keps. Kul med kläder som inte är randiga för en gång skull : )!

Anonym sa...

Jag saknar Karin Jacobsens smycken. Har hon lagt ner? :-(

Anonym sa...

Åh vad spännande =) *längtar*
...och vilka söta kläder!
Kram

Anonym sa...

lotta: Nej då, det har hon inte gjort.... hon har en ny kollektion på G, som är riktigt fin.

Madda: Javisst är det spännande! Ja jag kunde inte motså lite barnkläder.

Har du börjat blogga Madda? Så kul!!

Anonym sa...

Ja, det blev ju så =P "bloggvärlden tar över och jag är nu i dess våld" haha

Anonym sa...

Ja det är lätt att den gör det Madda! Välkommen till ett nytt beroende : )!