måndag 7 maj 2007

Unikan är på G!

Idag regnar det här i Malmö, men det gör inte så mycket tycker jag.....rätt mysigt faktiskt. Känns då helt ok att sitta inne och jobba. Det är nämligen mycket på gång på Unik Design. Hemlisar, som jag ej kan dela med mig av i nuläget, roliga hemlisar!

Annat roligt är att otroligt bra rabatter dyker upp lite då och då, som många av er har märkt ; ) och gillat! Tycker om att vara generös och Unikan är ett företag som gillar sina kunder....Det är många av er som beställer ur kategorin Förbeställ Våren kategorin, men rabatten gäller ej i den kategorin, glöm inte det!

Vi hörs!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej! räknas stylein som förbeställ våren fast plaggen har kommit in till shoppen? tack och hej =)

Unik Design sa...

Ida - Nej, erbjudandet gäller allt som finns i lager och som ej är under kategorin förbeställ våren!

Så alla Styleinplagg som har kommit in till oss nu kan du passa på att shoppa t om onsdag....om du vill ha den goa rabatten.

Anonym sa...

*tjoho*
Här har jag fyndat igen!
Tack söta du för dina fina erbjudanden som är helt omöjliga att motstå!

Kram Stina

Unik Design sa...

Haha....vad härligt Stina!! Din garderob måste snart vara full av fina Unik-klänningar!

Och du....på den svarta är dragkedjan bak : )! Kram

Sincerely Johanna sa...

Är det okej att jag gör reklam för ert erbjudande om jag hänvisar loggan och informationen till er hemsida/blogg? Hälsningar Johanna

Unik Design sa...

Självklart Johanna...bara kul!!