lördag 16 juni 2007

Leverans juli/augusti


Klicka på bilderna för förstoring!

Den första Maria Westerlind leveransen som kommer in till Unikan finns nu att förbeställa under Förbeställ Hösten!
Hör av er om ni har frågor info@unikdesign.se


Här är väskan Ida och om det var någon mer som undra hur den såg ut. Vi har inte beställt in den, men om intresset finns så kan jag absolut kolla upp om vi kan få in den. Tillgängliga färger ser ni på höger sida av bilden, grått, blått, brunt och hallonröd. Priset 1499 Kr. Material: 100% Läder. Vid intresse maila gärna info@unikdesign.se så fort som möjligt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej!oj så fina saker. undrar över väskan som modellen med klänningen carita håller i handen. kommer den komma in? var superfin! trevlig helg.

Anonym sa...

Ida: Valde att inte ta in den utan satsade på de underbara läderväskorna i grått istället.

Den väskan som tjejen håller i handen finns i färgerna Röd, grå, brun och mörkblått. Priset är 1499 kr. Självklart kan jag beställa in om intresse finns! Ha en härlig helg / Kram!!

Anonym sa...

du svarar så snabbt =) vilken service. vet du om den har axelband? har ju precis lagt en beställning på den andra gråa väskan..men nu blev jag lite fundersam. =)

Anonym sa...

haha...ja det är inte lätt! Tycker själv att den grå väskan som du beställde, är en modell som kommer funka längre än de mindre modellerna! Men det beror ju lite på vad och hur mycket man måste ha plats med i väskan : )!

Men jag ska lägga in en bild på de andra väskorna, de har också axelband...så kan du fundera på det!Är inte helt hundra på att Westerlind har dom i lager, men jag ska absolut kolla om du vill!

Anonym sa...

Mycket fina väskor! Me like

Anonym sa...

Oj, de där väskorna ser snygga ut. Hur stora är de?

Anonym sa...

Har inte exakt måtten på dom. Men höjden vet jag är 18 cm. La in en till bild på bloggen, så du ser storleken lite tydligare.