fredag 1 juni 2007

Telepati....eller?



Visst är det skumt när man tänker på en kompis, så plötsligt ringer telefonen och där i andra luren är just den personen man tänkte på. De senaste dagarna har jag kollat in bloggar som bloggat om smyckesdesignern Cajsita. Och idag fick jag ett mail från designern Cajsa att hon vill sälja på Unikan....hur sjukt är inte det? Telepati, telepati....

Jag har fastnat för hennes smycken....det är något speciellt över dem, som jag gillar. Ska bli spännande att höra vad min underbara referensgrupp säger.....men vänner skriker det inte Unikan över dessa smycken?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig sida :-)

/Jörgen
www.TheGuide.nu

Anonym sa...

Jättefina smycken helt á la Unikan!

Sincerely Johanna sa...

Jo de är jättefina. Och det är bra att ni tar in smycken och väskor så jag också kan handla hos er. Kläder har ni ju dessvärre inte i min storlek.

Anonym sa...

Jörgen: Man tackar : )!

Madda: Ja är det inte Madda!!

Johanna: Men du då kommer du bli glad i höst, för då kommer fler storlekar!!

Sincerely Johanna sa...

Ja då blir jag verkligen glad. Gillar verkligen era kläder på Unikan, det är så synd att jag inte kan handla. Men om ni tar in i min storlek till i höst får plånboken se upp.

Anonym sa...

JAG ROPOR joooooo
CARINA

Anonym sa...

Johanna: Vad bra : )!

Carina: Härligt att höra!