tisdag 10 juli 2007

Gladmail

Måste visa lite Gladmail som har kommit in, sånt här ger mig massor av energi!

Tack, tack, tack!!!:

Mail från Karoline, som beställde en top från IVANA Helsinki

Hej!

Jag beställde en Ivana Helsinki top för några dagar sen och hämtade ut den idag, den var helt underbart fin. Jag ville bara tacka för det fina paketet och tablettasken, sånt uppskattas som kund :)

Ha en bra sommar!

p.s Kommer definitivt beställa från er igen

Mail från Jenny som beställde fjärilsklänningen från IVANA Helsinki

Nina!

Klänningen är HELT underbar, jag känner mig så himla vacker i den! Stort tack - och tack för pimpimen - MUMS ;-)

Stor kram och ha en riktigt härlig sommar!/ Jenny

Mail från Ida, som beställde Styleins klänning Asta

Hej!

vill bara tacka för snabb leverans och en fin klänning (asta). Du håller en så hög service med snabb leverans och snabba svar. Jämfört med många andra webbbutiker står du väldigt högt i kurs!Hoppas du kan fortsätta i samma stil! Handlar heller av dig än de flesta andra internetshoppar!

Trevlig helg!må gott! Ida

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag kan inte annat än instämma, alltid tillmötesgående, alltid snabba leveranser och svar på mail. Även om man ibland är en "bökig" kund!
Ni är super!

/Malin

Anonym sa...

Åhhh tack Malin!!! Kram!