söndag 22 juli 2007

Tröttsamt......

Varje månad gratulerar Unik Design er som är Vippare på födelsedagen, antingen med en liten present eller med en födelsedagsrabatt! Vilket är mycket uppskattat och det är alltid kul att göra folk glada, tycker vi!

Men tyvärr, tyvärr så har även dessa rabattkoder spridits på nätet, till vänner etc etc....vilket inte var själva poängen!

Har du fått ett mail från oss så är det en personlig gratulation från oss till dig, inte till dig & dina tusen vänner...

Hoppas på förståelse!

Update!

Måste även tillägga att majoriteten av Uniks kunder är goekunder och inte missbrukar vår födelsedagspresent : )!

5 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Gud så tråkigt. Skulle aldrig komma på tanken att sprida den rabatten vidare, den har ju jag fått av er. Hoppas att folk förstår detta och slutar, annars kan det drabba oss som sköter det negativt. Kämpa på med ert goda arbete.

Unik Design sa...

Tack Johanna!! Blev faktiskt riktigt irriterad...men det går över : )! Tack för ditt stöd, det värmer.... / Kram!

Anonym sa...

Hej!
Kom hem från semestern i helgen och klickade mig givetvis in till Unikan på en gång, och *klick klick*, nu har jag fyndat igen!
Blir så glad och känner mig som ett litet barn här i väntan på paketet! :)

Tack för din fina butik!
Kram Stina
ps. Förstår din irritation över att folk delar ut koder, det är ju hur fräckt som helst! *usch*

Anonym sa...

förstår att det inte känns roligt.går det inte att göra så att rabatten bara kan användas vid ett tillfälle då?

Anonym sa...

Stina: Tack själv Stina, hoppas du kommer bli nöjd med din Kragh-order : )! Kommer maila dig angående linnet, har båda i storlek S om du hellre vill ha det än ett i M och ett i S! Men jag mailar! KRAM!!!

Ida: Nja..känns bättre nu när jag har fått skriva av mig haha....

Rabatten går endast att använda en gång per person! Men jag kommer gå igenom födelsedagslistorna innan vi godkänner beställningarna, så att endast de som fyller år och är registrerade får sin present : )! Det fixar sig! Tack Ida!!