söndag 15 juli 2007

Varför blev det så här...


Nyhet från Bohemia

Min lovely familj har gett mig några dagar av egentid, så jag kan jobba med att komma i kapp med Unikan! Så nu är världens bästa VD och sambo på semester i Mellbystrand. Medans jag ska jobba, jobba och jobba!

Tanken var idag att jag skulle göra klart i det nya showroomet men tyvärr så har jag haft en helt otrolig baksmälla......usch! Så den enda gången jag har varit utanför lägenheten var för att släppa in kunden Emma i det halvfärdiga Showroomet för lite shopping! Förstår inte vad som hände igår, jag och Karin drack lite vin och någon drink. Men det var ju inte så himla mycket för att jag ska vara värd att må så här idag : (! Måste nog inse att man mår så här när man är över 30 och inte så van vid att gå ut längre....

Trots denna slöa dag så har jag iallafall lyckats lägga upp en supersöt nyhet från Bohemia!

Imorgon är det nya tag och Karin Jacobsens nya kollektion och den första hösttoppen från Nanso ska online!

Idag har det varit supervarmt här i Malmö och jag hoppas solen skiner på er också!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har mått lika skit idag := (!

Anonym sa...

haha ida...visst är det ångest! Hoppas du mår bättre idag!