lördag 18 augusti 2007

Underbart prickigt!



Vilken dag, vaknade av att mitt hemska öga hade blivit ännu värre....totalsvullet! Var hos läkaren igår och de grävde runt ordentligt på jakt efter något som ej skulle vara där. Först bedövade de ögat, har jag aldrig varit med om tidigare och sedan in med en superlång tops.....trodde jag skulle dö! Men idag känns det mer som de petade in ngt i ögat, för nu är det gigantiskt. Min väninna Linda ställde upp på sin enögda kompis och står just nu i vårt Showroom! Tack Linda!!!

Har lagt upp två underbart fina prickiga gobitar från Westerlind i kategorin Förbeställ Hösten, som kommer levereras i september till oss! Jag vill ha båda två.....

Skinnväskorna kom inte igår...suck! Men nu har jag fått besked om att de är på väg med bil från Westerlinds huvudkontor i fredags, och kör snubben inte allt för långsamt borde de var här senast måndag. Ha en go helg alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken UNDERBAR klänning

Anonym sa...

ja den är min absoluta favorit ur Westerlinds höstkollektion. Den är fantastisk!

Sincerely Johanna sa...

Hoppas verkligen att det är fina saker som de förbeställda kunderna har köpt. Inte kul när varor inte kommer i tid. Snart kommer lönen då ska jag kika in och se om jag kan bränna lite pengar hos dig.