torsdag 20 september 2007

Min Westerlind Favorit!



Idag kom äntligen min favorit ur Westerlinds höst/vinter kollektion! Jag fullkomligt älskar denna klänning. Såg direkt framför mig att jag skulle ha Westerlinds bruna skärp i midjan och bruna höga stövlar. Eller varför inte ett rött skärp och Westerlinds supersköna röda kofta över och till det röda stövlar med lite klack....! Letade redan förra året efter ett par snygga röda stövlar, men hitta inga som jag fastna för.

Nu börjar vår lilla butik bli helt galet full av alla höstkollektioner! Hanna har försökt att strukturera om i butiken så att allt kommer fram på bästa sätt. Så glad att jag har dig Hanna, du e så bra : )!

3 kommentarer:

Anonym sa...

den klänningen är helt klart min favvo Jag bloggade om den tidigare Många gillade den

Unik Design sa...

Helt underbar....kul att du bloggar om oss : )!

Anonym sa...

Tack Nina!

Kan bara säga det samma. I love my job!