tisdag 18 september 2007

Nanso...äntligen!

Är helt groggy idag, vi har börjat med "Sluta med välling på natten och gärna med nappen också" projektet! Vilket inte är det lättaste.... Men det gäller väl att härda ut, något annat råd har jag inte fått!

Idag kom två stoora kartonger från Nanso, äntligen...det var en otroligt sen leverans! Har ej hunnit gå igenom allt, så i dagarna kommer mer info läggas upp här på Bloggen! Har du vägarna förbi Malmö eller är i krokarna, kom förbi vårt Showroom imorgon, tills dess ska det vara uppackat!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jaaa!!!
vad kul. längtar till jobbet.

kram

Anonym sa...

Det är nog bara att härda ut, som tur är så lägger ju de små till med nya vanor ganska fort. Jag gav min dotter en flaska med vatten istället, och hon lärde sig att dricka en klunk själv på natten om hon vaknade & var törstig.

Anonym sa...

hanna: Ja det ska du göra, Pudel kom idag också : )!

Anne: Försöker också med vatten istället och det funkar bättre och bättre. Mitt mål är att hon ska sova hela natten, men nu känns det som det har skapats ett nytt beroende som ALLA vaknar av...och det är vattnet : )! Hade varit ultimat om man kan få henne att dricka själv på natten. Att lägga av med nappen under denna process, känns otroligt svårt. Tack för ditt stöd Anne : )!

Unknown sa...

Ninas sambo Jonas här.
Anne, jag har försökt att ge Klara vatten på natten, men hon kastar flaskan i min skalle efter en klunk. Men det kommer nog vända snart.....tack i alla fall för tipset...alla tips är välkomna.

Anonym sa...

Ja, hörni... min dotter har hunnit bli fyra år nu och till min stora frustration så sover hon fortfarande inte hela nätter. Hon vaknar hur vi än gör. Hon ylar tills någon av oss dyker upp vid hennes sida. Det enda undantaget är när hon lyckas tjata sig till att få sova i vår säng - då passar hon på att sova hela natten. Need I say att vi andra två inte gör det... listiga rackare dom är. ;0) De flyttar väl hemifrån så småningom - fjorton år går ju så fort.

Anonym sa...

Annie: haha..jo 14 år går snabbt! Jag håller på att åldras i förtid av dessa nätter...men ok man visste att det skulle bli tufft, men så här tufft....hmmmm...

Och du det där ylandet känner jag mycket väl igen ; )!