torsdag 11 oktober 2007

Maria Westerlind


är bra hon! Denna underbara kjol blev precis levererad av en budkille. Den är mörklila (lite mörkare än tjejens strumpor) och bara så sjukt snygg. 100% Siden och med tyll, det du...inte dåligt!

Tanken var att jag skulle lägga ut den direkt, men när jag fota en närbild på den så blev den inte lila utan blå, som på bilden ovan. Har varit alldeles för otålig för att lära mig alla finesser på kameran, men får väl läsa på lite så ni får se rätt färg.

Den kommer online så fort färggåtan är löst. Priset är iallafall. 1299 Kr och finns i storlekarna 36-40.

6 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Jag älskar tyll. Gör hon alltid bara sina saker till max stl 40?

Unik Design sa...

Johanna: Det gör jag också, riktig festkänsla! Westerlind har upp till storlek 42, maila om du är intresserd!

Anonym sa...

Fantastisk!!!

Anonym sa...

OJ OJ OJ

Anonym sa...

Åh, vad snygg den är!

Anonym sa...

Alla: Den är ännu vackrare i verkligheten...hoppas jag kan lägga ut den online snart!