måndag 26 november 2007

Gött med måndag...

japp jag tycker om måndagar, kanske för att jag inte har något ångestfyllt jobb som jag är tvungen att gå till. Helgen har varit bra! VDn har varit hos mossar (morfar) hela helgen, vilket är en riktig 4h-gård för henne, lite hundar, katter, kor och höns! Jag var på en supertrevlig tjejmiddag i fredags och i lördags gick vi ut och åt indiskt. Igår var det dags för julskyltning och det var ett litet gäng som hittade till Unikan, vilket var skoj!

Kände att jag hade lite ont i halsen när jag vaknade (IGEN!!!) , så idag ska jag packa beställningar och ta det lite lugnt, så jag inte blir sjuk igen!

Julshoppen är nu också öppen om du inte har varit inne på Unikan på länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tipsar här hos mig

Unknown sa...

Underbart, stort tack!