torsdag 1 november 2007

Vilken dag...

fullt ös har det varit på Unikan idag, både i butiken och på shoppen! Måste fota Nansofynden som vi har fått in från tidigare kollektioner innan de tar slut i butiken, fixar det imorgon innan butiken öppnar. Kan även berätta att vi kommer ha lite överraskningar till er under hela november, det är ju så härligt att fira vår födelsedag....

Sedan har vi ju vinnaren av tävlingen också och jag ska erkänna att vi har haft så mycket att göra att vi inte har hunnit gå igenom alla tävlingsbidrag! Men det ska vi göra imorgon och stort Tack till alla som varit med!

Tack också till vår underbara barn/VD-vakt Madda, som har tagit hand om Unikans VD idag! Vi är så glada att vi har "hittat" dig : )!

Nu ska jag ha en go slappekväll! Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Unik Design i efterskott!

Ser fram emot att få sen Nansofynden. Hoppas de hinner komma upp innan jag jag sätter mig i bilen för att åka hem till föräldrarna.

Anonym sa...

Tack vännen, nu är de online! Omlottklänningar, tunikor och massor av väskor! Men skynda dig det går snabbt...

Ha en go helg! Kram!

Anonym sa...

typiskt. när jag äntligen hade tillgång till dator så var alla väskorna slut. jaja sånt är livet

Sincerely Johanna sa...

Jag ville också ha en av väskorna men den var slut när jag läste det här.

Anonym sa...

fröken ida och johanna: Nej inte bra!! Hade jättemånga av dom, men de gick helt sjukt snabbt när de hade kommit online! Kanske får vi tag i fler sådana här kap framöver: )!