tisdag 18 december 2007

Unikans kära grannar....


Paus i allt fixande! För er som är på väg till St Knut ikväll, måste jag göra lite reklam för mina samarbetspartners runt torget som också har kvällsöppet idag.

BomBom - Barnkläder, med följande underbara danska varumärken Molo, Katvig, Ej sikke Lej, IdaT, Cottonfield, Jackpot och ekologiska märket imps & elfs. Kvällen till ära har de 15% rabatt på allt i butiken. Butiken ligger på Mäster Danielsgatan.

Smekal - En unik butik med en härlig blandning av barn & vuxenkläder (nya och secondhand), begagnade leksaker och inredning. Ett flertal oetablerade designers har sina grejer i denna underbara butik. Butiken ligger på Hantverkaregatan.

Florera - Den ekologiska blomsteraffären. Ny på torget och har allt som en vanlig blomsteraffär brukar ha och lite till. Ligger på Hantverkaregatan.

Det var en liten, liten presentation av våra kära "grannar".

Mitt i allt fixande idag, så tänker jag även på min kära väninna AB, som jag startade Unikan med för 4 år sedan. Idag kommer hon bli mamma....tvillingmamma! Hon blev igångsatt idag och är endast i vecka 37! Jag snackade med henne för ngr timmar sedan och gav lite förlossningstips ; )!

Nu ska jag fortsätta packa! Hej, hej!

2 kommentarer:

DMKA sa...

Va, ska AB bli mamma! Jättekul! Gratulera henne från mig!
Och tvillingar. Ännu mer superkul. Hoppas det blir enäggs, så där att man måste klä dem olika för att känna igen dem. Gulligt!

Anonym sa...

Visste du inte det? Jodå, tvillingar blir det...men tvåäggs!

Så kul, men jag har forfarande inte hört ngt...men det kan ju ta tid : )! Kram vännen