lördag 22 december 2007

Snart party!


Linda i Westerlinds underbart fina guldklänning! Klicka på bilden för meganärbild...

Ikväll är det drinkkväll hos Linda (som är på bilden : )och sedan utgång. Ska bli riktigt kul, har inte varit ute på evigheter...känns det iallafall som. Gamla tjejgänget ska träffas först och ta några drinkar, sedan vet jag inte var vi ska ngnstans..men det blir nog lika kul som vi brukar ha.

Har börjat lägga upp lite nyårstips online, men det kommer mera...förhoppningsvis imorgon, om jag inte är helt väck efter alla goa drinkar : )!

Många har mailat och frågat angående mellandagsrean och ja, Unikan kommer också ha mellandagsrea. Vi börjar i butiken i Malmö den 27:e dec och sedan på Shoppen den 28:e. Butiken är stängd onsdagen den 26:e i nästa vecka.

Nu måste jag pressa i mig mina nya Cheap Monday jeans och det kan ta ett tag....

Ha det bra vänner och ha en riktigt God Jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er en RIKTIGT God Jul

Unik Design sa...

Detsamma Carina!