fredag 7 december 2007

Underbara vänner...Tack!

Har precis varit i butiken och packat igjordning lite prylar till Heidi för fotografering! Hon är jäkligt snabb, så jag hoppas jag får ut lite julklappsnytt till er fort!

Igår fick vi in två helt fantastiska klänningar från MbyM. Min väninna och Unikans modell Linda, blev helt såld på den ena...som är en riktig nyårsklänning! Klänning med puff och dolda sidofickor, som är axelbandslös och silvergrå. Den är så jäkla fin, ska fota den på Linda nästa vecka som kan bli en bra komplettering till Heidis produktfoton.

Helgen blir rätt hektisk. Imorgon åker jag på tjejweekend till Halmstad, ska bli superkul! Som tur var kunde min kära väninna Frida ställa upp i butiken....vad skulle man göra utan bra vänner? Sedan bär det av till Sthlm tidigt, tidigt på måndagmorgon....lite business : )!

Hoppas ni alla får en härlig helg!

Inga kommentarer: