söndag 3 februari 2008

GRATTIS!!!



Att välja ut vem som skulle vinna var inte helt lätt, det var jättemånga som var med och tävla, med helt fantastiska motiveringen!

Men Hanna och jag fastnade särskilt för Anneli Backmans motivering, som vinner 2 stycken svart/vita bäddset i mönstret Paradesh. Stort grattis till dig Anneli!

Motiveringen:

"Finns det möjligtvis något mer väsentligt än just drömmar; I drömmen kan du vara vem du vill och när du vill, drömmar kan hjälpa dig att visualisera och inspirera dig som människa och i drömmen är allt möjligt. Som student är drömmar nog bland det viktigaste som jag har, de möjliggör mig en resa till ett exotiskt paradis varje natt och det enda som jag egentligen behöver göra är att sluta mina ögon. Ett nytt bäddset skulle för mig innebära ett nytt äventyr, att nya drömmar sakta skulle svepa mig iväg natt efter natt."

Trots att vi endast skulle ta fram en vinnare så vill vi ge ett tröstpris bestående av två kulhalsband i silver från M925 till Unikans kund Sofia Westbergs (bosatt i Paraguay!!) och hennes mamma, varför? jo för att ni har haft ett jobbigt år och att du Mamma Westberg nu är friskförklarad och fick tillbaka livet igen.

Motiveringen:

"För att jag för ett år sedan såg min mamma köras in i operationssalen för att avlägsna en stor elakartad tumör i tjocktarmen, och nu ett år senare är hon friskförklarad. Jag skulle ge det ena till henne och behålla det andra själv. Vi förtjänar en vinst båda två!"

Stort tack till er alla som var med, fler tävlingar kommer framöver!! Tack även för era tips på vilka designers ni vill se på Unikan. Vi kommer ta in de bäddset som flest personer vill se på Unikan och vilka de är....blir en överraskning : )!
Ni känner säkert igen M925:s kulhalsband, som vi ger bort i tröstpris! För dig som missade att shoppa förra gången vi hade dom i lager, så finns de här för endast 329 kr.

Inga kommentarer: