lördag 26 april 2008

Extraöppet!!

Hej kära vänner!

Hjälp vad det var länge sedan jag skrev ngt...
Vad har hänt sedan sist - massor såklart.

Som ni kanske vet jobbar jag i Köpenhamn och Unik är ett fantastiskt hobby projekt. Som jag & Suzanne hoppas på att med massor av god vilja och kunder kan bli mer än en hobby.
I veckan blev jag erbjuden nytt jobb. Men eftersom det skulle innebära väsentligt mer resor än nu - tackade jag nej. Just nu går inte mer resor och projektet Unik ihop.

Nästa vecka är det 1a maj och när alla andra har stängt håller vi såklart öppet! Vi har tom. beslutat oss för att ha extra öppet på onsdagen den 30 april.
Så, öppet tider i nästa vecka är:
Onsdag 15-18, Torsdag 1a Maj 12-16, Fredag 15-18 och Lördag 12-16.

Kom förbi!!!!

Kramar
Linn
Unik Design

Inga kommentarer: