torsdag 14 augusti 2008

Massor med nytt!!!


Hej hej!!
Vi lovade att lägga ut våra nyheter nu i helgen, men tekniken strulade så det har blivit lite försenat. Nu har vi iallafall fått några under "NYTT", det är bara lite mer information som ska kompletteras men det kommer att göras i em! Promise!!
Visst är det mysiga färger...Svart, grått, mörk grön/blå och denna fina gula nyansen!! Jag blir lite sugen på att sätta på mig någon schysst stor oversize munjacka, tights och ett par stövlar idag!! Och glömma att det är mitt i sommaren och augusti månad!! Bara för en dag...
Idag får vi ytterliggare massor av nytt levererat till butiken, ingen aning vad det kan vara, men vi väntar nyfiket!! Så har ni inget planerat i eftermiddag så kom förbi!
Som sagt, vi har några nya märken hon oss på Unik Design denna höst/vinter, Stylein, WON HUNDRED och Camilla Norrback, och vi hoppas att ni kommer tycka om det som vi gör!
Visst är denna underbara skapelse från WON HUNDRED bara fantastisk???!!! Jag bor i min sen jag la den till min garderob!! Så det får bli mitt första shoppingtips!
Ha det gott!
Kramkram

Inga kommentarer: