onsdag 27 maj 2009

Sista veckan för Unik Design...

Hej alla vänner!

Detta lär bli ett av de sista blogginläggen innan det är dax att stänga dörrarna och tack för oss!
Vi kör öppet i butiken som vanligen, förutom att det är extra öppet på torsdag då vi kör fram till 20. Det är utsorterat i butiken och i web-shopen men vi har en del second hand och även en del inventarier (de som inte redan har blivit sålt) som är till salu, så det finns absolut anledning att ta en titt förbi innan vi stänger för gott. Om inget annat kom gärna in och hälsa på oss så vi har möjlighet att ge er en stor kram personligen och tacka för denna tiden.

Till er som inte har möjlighet att komma till oss i butiken vill vi tacka för en härlig tid tillsammans och önska er en underbar sommar!

Bamse kramar,
Linn&Suzanne

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag gick förbi er butik idag o kikade in genom fönstret där jag såg några schyssta möbler. En svart/brun stol som står precis vid butiksfönstret och sen ett fint vitt bord mitt i butiken.

Jag undrar om de möblerna är till salu trots att ni stängt butiken?? jag skulle gärna köpa dem i så fall!

Må så gott, hälsningar
Joel!
joel.rudman@hotmail.com

Anonym sa...

När kommer ni skicka de varor ni sålde på rean? Jag väntar på mitt paket.
Webshopen är stängd och mejlen studsar tillbaks.
Känns inte bra alls...

Unik Design sa...

Hej Joel!

Stolen som står inne i butiken är till salu för 200:- och bordet 700:-. Hör av dig igen om du är intresserad.

Kram
Suzanne & Linn
Unik Design

Unik Design sa...

Hej Anonym!

Ja, det stängde ner vår mail och hemsida tidigare än vad vi avtalat. Tråkigt!
Jag ska höra med min kollega, men jag vet att de sista paketen packades förra helgen så konsigt att du inte fått det. Om det är du som har betalt via b-giro så vet jag att pengarna fortf inte var överförda i mitten av förra veckan, så då kan det vara anledningen. Vi kollar och återkommer!

Kram
Unik Design

Anonym sa...

Hej igen!

Ja jag är fortfarande intresserad! Skulle jag kunna komma förbi nån dag för att ta en titt på möblerna?? Jag jobbar denna veckan men har semester från och med lörda och har då mkt ledig tid!

Tack på förhand!
hälsningar Joel

Unik Design sa...

Hej igen Joel!

Klart du får komma förbi. Fick precis reda på att bordet redan är bortlovat men stolen finns fortfarande kvar om du vill titta på den. Du kan skicka ett mail på sblixt@hotmail.com så kommer vi överens om en dag då du kan komma o titta på den.
Ha en bra dag!

/S & L

Anonym sa...

Hej!
Jag är intresserad av att hyra er lokal. Hur kommer jag i kontakt med er?

//calle
carl@hagerling.se

Anonym sa...

check out Wayfarer Sunglasses - TY9001 / figure: scratchy Tortoise lens: Brownness transportation toll At Amazon Hither! Wayfarer Sunglasses Up to 8 Gb alot of cunning bling! wayfarer sunglasses retro metallic element police sunglasses hold maintained the original two Bridge you should have got a worldwide noesis close to prescription medicine sunglasses as well as On-line Shopping.

wayfarer sunglassesare not a multiple focal points falsify vision. They hold something for the way that individuals are looked at when eroding sunglasses. http://mrch.me/cacr