torsdag 12 april 2007

Dagens Shoppingkap!

Eller man kan kalla det mer dagens eftermiddagskap, för det kom lite väl sent online! Men iallafall för er shoppingsugna finns denna helt underbara sidenklänning från Maria Westerlind till ett superbra pris bara idag! Dagens pris är 1250 Kr (Ordinariepris är 1799 Kr). Klicka här för att ta del av Dagens Shoppingkap!

Lite Camilla Norrback finns nu också online! Så fort vi har raggat upp någon som har en snygg jeansrumpa, så kommer även tydliga produktbilder på både jeansen och puffbyxorna läggas upp : )! För tyvärr så var skyltdockan Birgittas rumpa för platt.

Innan jag fortsätter att lägga upp fler varor, måste jag berätta att lite Nansoväskor med det klassiska blommönstret (paulakukka) är beställda och jag hoppas på leverans redan i nästa vecka...om vi har flyt!

Hej så länge!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh Vad ROLIGT att du är tillbaka

Unik Design sa...

Nä men tack, så glad jag blir! Det känns jättebra att vara i gång nu igen! Efter Thailandresan så fick jag helt sjukt mycket energi : )!

Anonym sa...

Vad roligt med bloggen- och shopen är ju toksnygg :)!!

Unik Design sa...

Underbart att höra Cina! Gillar också den nya shoppen, lite mer stilren än den förra! Kul att ha dig här : )!

Anonym sa...

Har raggat en bak. Det där snygga asset vi snackade om.

Anonym sa...

Hanna - Du är grym! Super! Då blir det fotosession a la bak snarast!

Anonym sa...

Hallå1 Kul att se dig igång igen och att se den nya shoppen! Jag hänger med som vanligt :-)!

Anonym sa...

weronica! Låter bra, kan alltid lita på dig : )!