onsdag 11 april 2007

oj, oj, oj....

det är mycket jobb med att byta webshop! Har nästan glömt hur mycket jobb det är. Nu ska det mesta funka iallafall. Alla plagg har dock inte kommit på plats ännu, men det fylls på varje dag. Tanken var att jag skulle få ut Maderakkas kollektion idag, men tiden har inte räckt till. Jag och Hanna har suttit länge med Ivana Helsinkis höstorder, det var riktigt kul! En helt otrolig kollektion, som jag tror att många av er kommer gilla! Kan även berätta att det kommer bli rätt mycket Ivana i höst, responsen har varit superbra! Har fått många goa mail från Ivana-lovers ute i landet, vilket är så kul!

Det börjar även närma sig för leveranserna från Kragh Rosenberg och Stylein! Separat mail till alla er som har gjort förbeställningar kommer då att mailas ut. Riktigt roligt att se att det är så himla många som har förbeställt. Stylein är riktigt trötta på mig nu, kompletterar min beställning hela tiden!! Har du lagt en förbeställning och ångrat dig, informera oss gärna om det så fort som möjligt, så att fler kan lägga beställningar.

Nu ska jag posta paket och ta hand om min sjuka dotter, så hon blir frisk tills hon börjar dagis i nästa vecka!

Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Okej vi hänger på hit!

Anonym sa...

Men shit Nina vad snygg shopen är!
Bra jobbat!

Anonym sa...

Ulrika - Dig kan man lita på : )!

Jessica - Visst är den, jag är supernöjd! Nu ska bara allt upp på den nya också...vilket tar tid! Men tack vännen!

Anonym sa...

Mycket fin! Grattis!

Unik Design sa...

Tack anonym : )!