tisdag 10 april 2007

Välkomna till Unik Designs Nya Shop!

Blev du chockad när du kom in på shoppen och du inte kände igen dig?

Förstår det, men det är egentligen inte så jättestor skillnad. Var tvungen att byta shop för typ 5:te gången på dessa 4 år, pga att lagersystemet var obefintligt på min gamla och det blev för tufft att ha allt i huvudet.

Förrutom bättre funktioner, så är följande nytt på Shoppen:

Bloggens comeback

Kan man bli bloggberoende, så har jag nog blivit det! Vet att många av er där ute också blev bloggberoende när vi hade blogg på Shoppen. Så nu när den nya shoppen är på plats så får även vår blogg vakna till liv. Bloggen kommer fungera som vårt Skyltfönster, där ni inte bara får veta vad som är nytt på Shoppen utan även vad som är på G! Här kommer vi lägga upp tävlingar, erbjudanden och annat som hör Unikbloggen till. Adressen till vår blogg är http://unikbloggen.blogspot.com, så lägg gärna in det som en favorit : )!

Shoppingakuten

Jag har några standardfraser som jag utbrister varje dag. Den ena är " Jag får paniiiiiik, jag har inget att ha på mig!!" och den andra är "Jag blir galen! Allt är för litet!!". Den senare frasen har kommit till sedan jag fick barn! Speciellt svårt är det när man ska iväg på fest, middag, till jobbet, bröllop etc. Därför har vi nu en ny kategori som heter Shoppingakuten, där vi har lagt upp Shoppingtips. Så om du t ex tar studenten i sommar, gör det enkelt för dig och gå in på Shoppingakuten och klicka på Studenten. Har även lagt in Snart mamma, som är shoppingtips alla som är gravida eller har just fått barn. Shoppingakuten är en kategori som ska underlätta ditt val i vardagen!

Storleksshoppa

Jag är storlek Medium, vad finns för mig på Shoppen?? Lätt gå direkt till kategorin Storleksshoppa, där ligger alla plagg (ej förbeställ våren-plagg) efter storlek som vi har i lager. Oj, oj, oj kan det bli lättare?!Våga Shoppa Garanti. Man ska vara försiktig med att shoppa på nätet, men inte mesigt försiktig! Hos oss shoppar du säkert! För att du ska våga shoppa lite mer exklusiva märken på Shoppen så har vi infört Uniks Våga Shoppa Garanti! Shoppar du ett plagg som kostar 1500 kr eller mer, så betalar vi returfrakten om det ej skulle passa eller om du vill byta.

Ny fraktkostnad till utlandet och Postförskottsavgiften höjs!

Fraktkostnaden till länder utanför Sverige höjs till 100 Kr. Postförskottsavgiften är nu 55 kr.

Logga in på din sida

För att få tillgång till dina uppgifter, loggar du in med följande uppgifter:

användarnamn: din emailadress

lösenord: ditt postnummer

Därefter kan du gå in och ändra ditt lösenord till vad du vill. Allt har inte kommit upp på den nya shoppen ännu...men det ska förhoppningsvis vara på plats nu i dagarna! Imorgon hoppas vi även att ni även kan betala med kort smidigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin sidan blev Nina & Co! Grattis!

Unik Design sa...

Tack, tack / Nina