torsdag 26 april 2007

Eeeeu, jag anar en major conflict at Unikan

Jag är på fel plats. Är på ett annat jobb jag har idag. Tiden går ganska snabbt, fast inte lika snabbt som den gör när jag är på Unikan.
Det finns två skäl till att jag tycker mig vara på fel plats. Båda två grundar sig på Ninas tidigare inlägg.

Det ena skulle kunna kallas "utanför solen" och det andra "Galne Gunnar".

Jag blev varm inombords när jag läste gladmailen. Det är sådant som gör att man vill krulla banden lite extra, klistra på ett extra hjärtan på varje paket. Jag vill vara där nu. Stå och sjunga och packa paket för det är betydligt mer tacksamt än att ringa och störa människor på arbetstid som jag gör nu. Jag vill sola mig i glansen av berömet.

VDn slängde en blockflöjt i Ninas panna. Nu gör hon en totalcrazy lagerrensning som gör mig helnervös. Jag måste stoppa henne innan hon börjar gå loss för mycket. Nina alltså. (ingen rår på VDn så vitt jag vet i alla fall) Jag är rädd att detta ska gå över styr. Att det hela ska mynna ut i en toookigt galen sale a la tag fem betala för en eller något i den stilen.

Vad göra?
Kisa mot solen och vänta på bättre tider?
Nä, nu ska jag käka lunch. So long!

//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha....du behöver inte vara orolig! Du vet ju själv att vi måste ha mer plats ute i butiken, det är för mycket kläder överallt.

Men vännen....jag har läget under kontroll, tror jag hahaha....

Anonym sa...

Tag 5 betala för en....hmmm kanske inte helt fel, eller!?

Anonym sa...

Nina
Ha ha! Klart att jag egentligen vet att vi behöver plats. ...och att du har koll på grejer. Men nej nej nej, inget tag fem... Huuu...