torsdag 26 april 2007

Isa och Minna Shopping!


Några av mina favoriter från Minnas blogg!

Bild: Zoobuss från Isas Shop

Bilder: Matfickan och Zoofickan från Isas Shop
I väntan på att fler leveranser ska komma har jag roat mig att shoppa lite själv. Har alltid gillat Isas illustrationer, framförallt barnmotiven. Så iom att vi är igång med att inreda VD:ns rum så fick det blev lite nytt från Isa. VD:n har redan Zoofickan, så då fick det bli Matfickan och sedan Zoobuss, med självklart tjejens namn på.

En annan favorit som jag har på nätet är Minnas illustrationer. Jag bara älskar hennes humor, brukar spana in hennes blogg enbart för att kolla in nya bilder, ju sjukare desto roligare. Så jag kontakta henne och fråga om hon kunde göra ett collage med några av mina favoriter! Javisst det kunde hon, så nu inväntar jag min egna egotavla, som jag vet kommer få mig att garva varje gång jag går förbi den : )!!! / Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med, både Minna och Isa är favoriter.

Unik Design sa...

Helene: Ja de är grymma : )!