fredag 27 april 2007

Två paket solsken levererade

"Du kommer dö! Det är så himla underbara grejer som vi har fått. Hej då!"...det var meddelandet jag lämnade på Ninas telesvar.


Det var som att öppna stor en låda solsken. Två hett efterlängtade lådor från Kragh Rosenberg anlände idag till vår butik. När jag rev upp det första riktigt slog den ljuvliga gula färgen mot mig. Linnet Valentine Yellow låg högst upp. ...och det var bara början...

Vad jag längtar till imorgon. Då ska jag skylta om och hänga upp alla varor snyggt. Vi måste nog boka fotografen med. Bilderna vi har nu gör faktiskt inte kläderna rättvisa. De var mycket snyggare än jag trodde och framför allt var väskorna större än jag föreställt mig. Dessutom ska paketen till alla er som förbeställt varor slås in. Jag tror verkligen att alla kommer att bli nöjda.


Å, det ska bli löjligt kul. Det riktigt kliar i hjärtat nu.
//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå kul Hanna, måste nog ta en sväng förbi butiken imorgon ändå! Så spännande! Ha en härlig kväll / KRAM

Anonym sa...

Haha...det låter som när jag ringer till min syster.
- Jag döööör, vad fiiint det är, är standard frasen från mig...

Kram på er!
Jessica - Rumba

Anonym sa...

Jessica - haha...ja det är så himla gött att få leveranser....jag blir helt galen av allt fint som kommer in. Vill ha allt : )! Kram på dig vännen!