söndag 15 april 2007

Seg dag i skogen!

Jag är verkligen inte van vid att dricka....efter festen igår så har jag en superjobbig baksmälla. Inte för att det blev mycket vin, bara några glas! Men jag tål ingenting längre, helt otroligt! Ivanaklänningen var perfekt för fest. Hanna körde även hon på klänning från Ivana Helsinki, snyggt, snyggt!

VD:n var faktiskt skitjobbig inatt och efter en fest vill man bara sova, men hon hade andra tankar. Hon har kommit in i en gnällperiod, man ska bära henne överallt och sätter man ner henne så gnäller hon igen. Otroligt frustrerande! Har ägnat stora delar av dan idag med att läsa böcker om barn, om det är något speciellt med barn som är runt ett år eller är det bara VD:n som är så här. Har även hunnit tillbringa några timmar i skogen, skönt med frisk luft.

Imorgon kommer vi gå igenom alla tävlingsbidrag, så de lyckliga vinnarna kommer presenteras på bloggen på tisdag! Kommer också packa alla partybeställningar imorgon. Men först är det dags för inskolning på dagis...spännande!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min dotter var exakt likadan när hon var ett år : = ). / Carin

Anonym sa...

Ja just det! VDn börjar på dagis idag. Spännande! :-D

Jag tycker att det är toppen att hon heter VDn. Vad jag skrattade!!!

Unik Design sa...

anonym: Skönt att höra : )!

hanna: ja jag bara följer vad du har bestämt haha!

Anonym sa...

Vad spännande med inskolning på dagis! Hoppas att det går/gick fint. Här är det dags för detsamma om två veckor... :) Kram, Erika.

Unik Design sa...

Erika - Ja det går jättebra, hon går omkring med de andra barnen, slår i allt och det är lite hysteriskt! Men tror det kommer funka jättebra! Kram!!