lördag 14 april 2007

VILKEN FEST!!!!!

Shit Unikan festen var populär, det har kommit in supermånga ordrar och sjukt många tävlingsbidrag! Tävlingar verkar vara populärt....så det är bara att köra lite oftare med det framöver!

Måste bara visa ett bidrag från Minna, som gjorde denna underbara illustration för att visa vad hon skulle använda presentkortet till om hon vann! Älskar hennes illustrationer, är på jakt efter något fint till VD:ns rum (lovade Hanna att jag alltid ska skriva VD:n när jag skriver om min dotter) och det kommer absolut bli något fint från Minna.

Fast det är svårt att lämna Unikan Partyt, så ska jag nu snart ge mig iväg på 30-års fest! Outfit blir Ivana Helsinkis halterneckklänning, som är idag som partyerbjudande!

Unikan festen är slut i natt, så då får jag be er gå hem : )! Så ses vi bakfulla och glada imorgon istället! Oj va käckt skrivet detta blev haha.

Nu ska jag göra mig igjordning! Ha en go lördag! / Nina

Inga kommentarer: