tisdag 22 maj 2007

Ekologisk lyxbyxa!



Camilla Norrbacks superfina jeans med hög midja har tyvärr inte kommit till sin rätt här på Shoppen....detta pga av att vi ej har hittat en bildvänlig rumpa att fota dessa underbara jeans på! Men jakten fortsätter såklart!

Idag har jag iallafall lagt ut bilder på hur jeansen ser ut bak, fram och en närbild på en av de söta fickorna. Unik Design står för returfrakten om man vill byta/returnera en vara som kostar 1500 kr eller mer. Men jag gör ett undantag för dessa underbara jeans, som kostar 1375 Kr, iom att det inte är helt lätt med jeans!
Inte helt fel är att de även är gjorda av ekologisk bomull, mer sånt!
Annat som inte är helt fel är att Paula Hagerskans underbara silverdroppe nu finns i lager, för omgående leverans och att designern JADUs (ekologiska kläder!) sommarkollektion nu finns i lager!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Här går det undan =) Kram!

Anonym sa...

Här går det undan som bara den! Snart flyttar vi också till St Knut igen : )! Så det gäller att hänga med Madda!

Anonym sa...

hej! kommer du få in ballongklänningen i siden från camilla norrback? kram på dig!

Anonym sa...

Ida: Ja jag hade beställt den i ljusgult...fantastiskt fin! Men tyvärr så producerades den inte, iallafall inte i den färgen.

Vilken har du spanat in? Kram!!!

Anonym sa...

Jeansen ser verkligen finfina ut. Jag går och väntar på bättre bilder på Styleinshortsen. Kommer det snart. Jag är så sugen på dem

Anonym sa...

Ida: Du ska inte få vänta så länge till, kameran är laddad och snart finns även det online : )!

Anonym sa...

var lite sugen på den blå...eller den rosa..=) den är hur som helst jättefin. i gult oxå kan jag tänka mig!

Sincerely Johanna sa...

Vad härligt att ni tänker på miljön. Mer sånt, ansvar helt enkelt. Och tack för förslaget om kedja till mitt örhänge. Ni är toppen UnikDesign.

Anonym sa...

Johanna: Ja mera ekologiska superfina kläder!!! Tack själv Johanna! Kram