torsdag 24 maj 2007

Sommarens shorts!



Många, många mailar in frågor om Styleins omtalade shorts! Så nu har jag fotat en lite tydligare bild på dem. De är riktigt coola, mudden är ca 34 cm (hög) och själva shortsen är av lite mer glansigt tyg (Satin). I och med att mudden är elastisk så passar det även dig som är gravid, vilket inte är helt fel!

Mudden kan du ha som på bilden ovan, men jag hade nog kört med lite snyggt nervik. Den respons jag har fått ang. storleken, är att de är lite stora i storleken. Du har alltid 14 dagars öppet köp och bytesrätt om det skulle bli helt galet. Linnet som är på bilden är av lite längre modell och passar super till shortsen. Där hade även jag tagit en storlek mindre, om du inte vill ha lite oversizekänsla på det förstås. Måste även tipsa om att linnet är även perfekt under klänningen Filippa!!

Ni som har shoppat de efterfrågade shortsen eller linnet får gärna kommentera och ge råd/tips!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggare shorts får man leta efter!! De är heelt underbara och mycket snyggare än på bild! Älskar variationsmöjligheten! Observera att de är stooora i storleken! Ta absolut en storlek mindre än vad du brukar!

Anonym sa...

Bra att höra. Jag är mycket sugen!!

Anonym sa...

Helena: Tack för ditt tips!

Maria: Javisst blir man...

Anonym sa...

Absolut, ska blogga om shortsen när jag hämtat ut dem, borde ha kommit idag eftersom du skickade dem i går. TAck!

Anonym sa...

Mia: Vad kul att du har den bloggen Mia, den är jag inne på ofta : )! Ja de borde kommit idag, men iom att det var postförskott så kan de dröja till på måndag. Men vi hoppas på att de gick iväg från posten igår!!!