fredag 25 maj 2007

Ivana....underbara....Ivana!


Men va fantastisk leverans som precis kom in till vårt Showroom! En lovely Ivanaleverans som innehöll:
Underbar stor fjärilsväska (som jag spanat in lääänge)
Söta fjärilsportmonnäer
Coolt armband i denim och stor fjäril på
Fjärilskjolar (som är helt fantastiska!!!)
Fjärilstunika (suck....löjligt fin!)
Nu ska det bara fotas lite bättre än ovan och läggas upp på Shoppen! Shit det är mycket nu som måste komma online, känner jag....stress? Nä inte alls!
Ha en härlig fredag vänner! Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ivana-stuff sa du?!...låter najs =) Nu måååste man ju bara titta förbi snart =P
P.S Måste bara skryta lite om min underbart fina favvokjol (moderakkas vita med stora gröna blommor på) som jag dansade omkring i på Amiralen i onsdags! ...och vart kom den ifrån om inte unikan =D
Kram och trevlig helg!

Sincerely Johanna sa...

Tack för kedjan som komidag. Nu kan jag njuta av båda mina presenter. En fråga. T-shirten som heter Diamanten fråm MOA finns i L. Funkar den om jag har 42 i vanliga fall? Står att den är liten. Trevlig helg

Anonym sa...

Åh - detta ser jag fram emot att se online! Trevlig helg!

Anonym sa...

Madda: Låter som en ypperlig idé : )!. Ja klart du ska skryta om din Maderakka kjol, du har väl två av samma modell men olika mönster har jag för mig! Kan tänka mig att den var perfekt för buggen häromdagen!

Johanna: Tack själv! Diamanten är tyvärr lite små i storlekarna, men jag kan alltid kolla om designern kan göra fler storlekar av den!

Weronica: Ja det förstår jag, för det var en höjdarleverans. Ska försöka plåta lite amatörfoton redan idag och lägga upp.