onsdag 13 juni 2007

Borde inte ta in mer....men...



Fick precis mail från Pirjo på Ivana Helsinki....blev riktigt frestad av att ta in skjortklänningarna ovan. Visst är de fina, gillar skjortklänningar och med fjärilsprintet + puffärmen är de otroligt svåra att motstå.

Pris: 1699 Kr.

Men i och med att höstkollektionerna är på ingång så ska jag inte ta in mer från sommarkollektionerna är min tanke : ), hur frestad jag än blir.

Men självklart kan du maila in en beställning till mig på ovanstående klänningar. Skriv då önskad storlek och färgkombination. Senast söndag vill jag ha ditt mail!

Nu ska jag börja förbereda för kategorin Förbeställ Hösten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina klänningar!

Sincerely Johanna sa...

Jag förstår verkligen vad du menar. Den är jättefin. Typiskt att jag redan har köpt en skjortklänning. Och den var inte billig så jag kan inte unna mig en till. Vad fort det går i modevärlden med byte av säsong. Redan höst vi är ju bara inne i juni?

Anonym sa...

Verkligen fina klänningar =)
Och vilken lyx alltså! För hur många webbutiker kan man mejla in till sådär och beställa plagg som dom inte ens tänkt ta in?! Lyxigt!
Kram!

Anonym sa...

mia: mmmm...visst är dom!

Johanna: Fastna mest för den grå/blå, men jag måste motstå begäret denna gång! Javisst är det otroligt att höstens kollektioner är på G in i lager, känns helskumt. I slutet av juli ska de först leveranserna komma!

I augusti åker jag på inköpsmässa i Danmark för nästa års vårkollektioner, det känns också konstigt, men designerna behöver veta hur mycket och av vad som ska produceras.

m: Haha...Unikan=värsta lyxshoppen vet du haha.