onsdag 13 juni 2007

Sjuk VD....


En dag med Unikans VD. Läsa böcker, kolla feber och ta alvedon. Dricka massor och leta efter den evigt borttappade nappen.

Det är sjukt på Unik Design! VD:n har haft hög feber i flera dagar. Har lite svårt att ta in att det inte är någon fara när bebisar har hög feber. Men när tjejen känns kokhet och tempen är 39,6 .... så känns sköterskans ord på Sjukvårdsupplysningen inte så mycket värda. Men å och andra sidan så går hon även omkring med sin lilla väska och utbrister OJ och APA hela tiden, så man kanske inte ska vara så orolig.

Vi har iallafall tillbringat hela dagen tillsammans, mer eller mindre ihopslingrade : ). När jag trodde hon hade somnat så försökte jag smyga ut ur rummet, men varje gång kom hon på mig och det hela sluta med att även jag var tvungen att sova....vilket inte var helt fel!

Imorgon ska jag försöka lämna denna sjukstuga och packa mängder av midsommarklänningar! Tanken att få online lite höstnews idag får tyvärr vänta tills VD:n är frisk igen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, sicken liten sötnos! Hoppas att hon kryar på sig snart! Kram till duktiga mamman :-)

Anonym sa...

visste inte att Klara är sjuk. Stressa inte iväg någon klänning för min skull. Det kan vänta. Hoppas hon kryar på sig snart

Anonym sa...

weronica: Tackar! Hon är klart bättre idag, vi har varit hos doktorn och det var öroninflammation. Kram!

Ida: Det är ingen fara, din klänning ligger redan i en postlåda i Malmö...snart på väg till dig! Klart du ska ha med den på resan : )! Kram!

Anonym sa...

Sååå söt liten tjej!

Unik Design sa...

Ida: Ja hon är go : )!

Anonym sa...

Stackars liten Ge henne mycket GLASS det är bra