torsdag 14 juni 2007

Filippa-Hysteri!



Det verkar råda Filippa-Hysteri på nätet! Beställde in jättemånga Filippaklänningar och nu har alla gått. Får många mail angående klänningen, men vi kommer inte ta in fler.

Om det kommer in återbud så läggs storlekarna upp igen, under midsommarkap...så är du på Filippa-jakt, håll koll på Shoppen : )!
Tips! Styleins Rock tank är supersnygg att ha under Filippaklänningen. I och med att det är Filippa-Hysteri så har du fram till på söndag (17/6) möjlighet att shoppa linnet för 299 kr (ordinariepris) 499 kr. Finns i storlekarna S-L och är snyggt oversize i modellen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken tur att jag hann klicka hem en igår och inte velade fram och tillbaka som jag alltid gör. Nånting säger mig att jag hade ångrat mig mycket isåfall.

Unik Design sa...

Ja mkt bra Ida! Kram!

Ida sa...

Idag fick jag hem klänningen och jag måste säga att jag saknar ord för att beskriva den. Jag är SÅ nöjd. Den är helt fantastiskt fin. Ska be Robert fota när han kommer hem från jobbet så jag kan lägga ut på min blogg.

Anonym sa...

Ida: Men va härligt att höra Ida!!! Ha nu en underbar semester och super om Robert fotar, så vi kan se den på!