torsdag 26 juli 2007

Glamourleverans från MbyM



Vill ha allt.......suck!

Klänning - MbyM/Unik Design 899 Kr
Skinnväskan Ocean Rush - Fifi Bags 2795 Kr
Armband - Karin Jacobsen/Unik Design 449 Kr
Örhängen - Karin Jacobsen / Unik Design 299 Kr
Stövlar - Marc by Marc Jacobs £475 (!!!)

Det var leverans från danska märket MbyM, som kom igår....tjohooo - vad det är kul med nya leveranser! Det som kom var två glittriga läckerbitar, en fantastisk havsblå klänning med knyt, som kommer bli min givna outfit nästa gång jag går ut och partar! Materialet är jätteskönt och den faller gudomligt fint! Sedan var det en lite mer "vardagstop"i guldbrunt, som även den var av skönt glittertyg. Tyget är en aning transparent, så kombinera med leggings!

Båda finns i storlekarna S - XL och priset är:

Glitterklänning - 899 Kr
Glittertop - 699 Kr

Finns under Uniknews på Shoppen!

8 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Tjoho för xl. Vad fint kollage du har fått till där. Är det fel att längta till hösten när sommaren är i full gång?

Anonym sa...

haha tack Johanna...ja jag är lite nöjd med collaget...haha! Visste att du skulle bli glad, tänkte på dig direkt när jag fick in leveransen : )!!

Nädu det är inte fel att längta till hösten mitt i sommaren!

Anonym sa...

Mycket fin klänning!!

Sofia sa...

Du hade rätt Nina när du berättade om den blåa klänningen. Hur läcker som helst. Raffig och stilig på samma gång! Tur man fått lön!Tufft ;) Ha nu en skön semester i veckan...eller hur det nu blir. Kram kram, Sofia

Anonym sa...

de där stövlarna från marc jacobs är riktigt fina de.. tänk om man hade massor pengar över så man kunde köpa dem! ;)

Anonym sa...

Anneli: Visst är den...

Sofia: Tack för senast, mycket bra möte : )! Javisst är klänningen läcker, är lite inne på glamourtema känner jag....det ska nog bli min grej : )! Lite lunchmöten i veckan eller? Kram, kram!

Nathalie: Visst är det jobbigt när man vill ha något som är såååå dyrt! Tycker de är supercoola. Varför är man inte rik.....why???

Hanna sa...

Vilket snyggt collage. Skitsnygga matchningar. Den klänningen från MbyM är verkligen (japp för tredje gången) SNYGG!!!

Många kramar

Anonym sa...

Hanna - Tackar : ), tyckte det var lite coolt med en blå outfit! SNYGG....var ordet.