onsdag 25 juli 2007

Unikan tipsar!

Får många mail angående att ni vill se Odd Molly på Shoppen! Vi kommer inte att ta in märket, men jag måste bara tipsa om Designsverige.com som har tagit in ett megalager av höst & vinterkollektionen! Finns nu för förbeställning och leverans i augusti. Jag har inte alltid varit så överförtjust i Odd Molly, men jag måste säga att det kommer in otroligt mycket fint till hösten....som jag klart kan tänka mig : )! Helt otroligt va populärt det märket är, såg att mycket redan var slut!

Jaha vad händer på Unikan då, förutom att det nu är 70% rabatt på allt som är på Sommarrea, så har Schenker precis kontaktat mig angående en leverans senare idag.....från utlandet, hmmm.....kan det vara vårt nya danska märke mbym : )?

Fortsättning följer....

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej! hoppas du njuter av sommaren fast den är regnig. Undrar var skärpet som är med på bilderna till maria westerlind klänningen finns..kan inte hitta det på shoppen, men jag har för mig att du skrev för ett tag sen i bloggen att det skulle finnas online. hmm..kanske jag som är blind =) tack på förhand. mvh Ida

Anonym sa...

Hej!
Vill bara meddela att kläderna har kommit och att jag lika nöjd som vanligt!

Nu ska jag kika och se om jag ska fynda ännu mer! :)

Kram Stina

Anonym sa...

Ida: Idag var det supervarmt i Malmö, men ändå regn i luften...skumt! Hoppas allt är bra med dig!

Nä det är inte du som är blind, det är jag som är så sjukt glömsk, sorry! Skärpen kommer upp ikväll och två nyheter från danska mbym....så fina!! Tack för påminnelsen Ida : )!

Stina: Men va härligt att höra, så glad jag blir!! Du har ju blivit en riktig stammis Stina! Kram

Unik Design sa...

Ida....blir tyvärr imorgon att skärpen kommer online! Ledsen för att det har dröjt så.