söndag 1 juli 2007

Shoppinghysteri!

Det råder shoppinghysteri på Unikan, drunknar i beställningar....har faktiskt aldrig varit med om något liknande under dessa 4 år Unikan varit igång. Men det är superkul, men man ska inte vara för tidsoptimistisk. Målet är att få iväg majoriteten av alla paket imorgon och på tisdag!

Igår fick jag hjälp av mina goa vänner Karin och Linda. Vi packade paket i 5 timmar och hann ändå inte klart. Det var en riktig tomteverkstad : ), en kollade beställningar i datorn och skrev adresser, en packade och en la fram kläderna.....teamwork på hög nivå!

Urban Buzz kollektionen får läggas upp på Shoppen i veckan istället...nu är prio att få iväg alla beställningar och svara på alla kundmail! Ha en härlig söndag!

12 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Men så roligt att det går bra för er. Det unnar jag er verkligen en så bra webshop som er har jag inet varit med om. Ni tar så väl hand om era kunder. Jag ser så fram emot hösten och de "större" storlekarna då ska här shoppas. Trevlig sommar

Unik Design sa...

Tack Johanna för ditt fina meddelande, vad glad jag blir! Förstår att du längtar till höstens kollektioner...och det gör faktiskt jag med! Kram och ha en skön sommar du med!

Anonym sa...

Vad kul =) Fast så förvånad blir jag faktiskt inte. Det är ju unikan vi snackar om ; ) Hoppas du hinner med lite annat än unikanwork också...Kram!

Anonym sa...

Är inte ett dugg förvånad. Snygga
kläder har ni och dessutom är ni ju
också underbara att ha att göra med. Känns supertryggt att handla
av er. Är jättenyfiken på höstens
kollektioner.

Anonym sa...

KUL Följer med spänning vad som händer framåt

Anonym sa...

hejsan! jag är en tjej från örebro som gillar att sy kläder och tillverka smycken. Nu undrar jag om man kan få sina alster sålda hos er. Jag kan mejla bilder vid önskemål. Ni kan väl vara vänliga att kontakta mig på min blogg genom att lämna en liten kommentar. Tack på förhand!

Anonym sa...

ojsan, glömde skriva min blogg adress men här kommer den: http://hemmahoselin.blogg.se
Mvh elin

Anonym sa...

Tack så jättejättemycket för era fina ord Madda & Anki!

Att ha det gott: Bra att du följer med vad som händer : )

Elin: Du får gärna maila bilder!

Anonym sa...

Roligt att du har att göra!! Skorna som jag bloggade om är av märket ShoeBiz, gardenia.dk saluför dem. Kolla där. Annars köpte jag dem på Tekla T i Borgholm. :)

Unik Design sa...

mia: de var grymme! Tack för tipset! Jag är på jakt efter något liknande!!

Anonym sa...

Tack snälla du för mina fynd den här omgången! :)
Väskan blir perfekt på morgondagens bröllop tillsammans med armbandet, och kjolen lär bli välanvänd!

Tack!
Kram Stina

Anonym sa...

Stina: Vad härligt att höra! Blev så glad när jag såg att du beställde kjolen, har nämligen en likadan och supertrivs i den : )! Ha det så fint på bröllopet och du med väskan kommer göra succé! Kram!