måndag 6 augusti 2007

Grattis Johanna!

Efter lite letande så hittade jag en perfekt lösning på Lagerhaus för Unikans smycken....bild kommer att komma! Men jag använde mig även av vinnarens förslag:

Johanna Lundin, Grattis du är Unikans vinnare och får 300 Kr att shoppa för på Shoppen! Hennes förslag var att sätta upp en tvättlina och hänga upp smycken, underkläder etc med klädnypor. Sött, sött.....

Tack alla som mailade in era förslag, fick många kreativa lösningar : )!

Måste även informera er om att vi nu äntligen har hittat hotellrum denna otroligt fullbokade modehelg i Köpenhamn. Det blev på SAS Royal och det var inte billigt. Men både jag och min vapendragare Lina resonerade så här:Vi är hårt arbetande småbarnsmammor som är värda lite lyx!

Unikan mailar vinnaren Johanna under dagen!

3 kommentarer:

Lars sa...

Bra:
"Vi är hårt arbetande småbarnsmammor som är värda lite lyx!"
En bra devis. Man skall unna sig.
Hälsar
Lars

Sincerely Johanna sa...

Tänk att jag vann. Gud vad roligt. Tusen tack. Ska jag bara bestämma mig vad jag ska lägga pengarna på. Och jag som aldrig vinner något.

Anonym sa...

Lars: Haha...den devisen funkar va!! Tack för ditt stöd : )

Johanna: Ja stort grattis, tyckte det var ett ypperligt förslag och charmigt! Mailar dig en rabattkod senare idag!