tisdag 25 september 2007

Lucky Stripe....



Nansos höstkollektion är uppdelad i fyra delar! Den tredje delen, Lucky Stripe, mixar glatt 60-talsanda och 90-tals grunge. Grafiskt rutmotiv i svart och optistiskt vitt.

Nu på Shoppen finns en superfin top och klänning med fyrkantig halsringning! Ovan ser ni vad som kommer komma online härnäst, en fantastiskt figursydd klänning som är urringad bak, v-ringad längre top som du även kan använda som klänning och en supersöt klänning i empiremodell med volang.

I helgen blev VD:ns POP jacka stulen i Folkets Park här i Malmö, vilket än idag retar mig oerhört! Just när jag ser att likadana på tradera går för 400 kr. Så snart lär jag väl se tjejens rosa jacka, typiskt nog onamnad ligga online för budgivning....grrrr... Så innan något mer läggs ut på Shoppen idag är prio nr. 1 att hitta en ny jacka....

4 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Att det finns sådanna männiksor som tar det som inte är deras är verkligen upprörande. Läste hos Fröken Ida att hon är med i er referensgrupp på Stylein. Kul att ni har sånt.

Anonym sa...

Ja det gjorde mig riktigt förbannad...men nu har jag hittat en ny jacka, som jag ska ha mer koll på : )!

Ja referensgruppen ja, det är ett gäng på 10 personer (kunder på Unik) som tycker till om vad vi funderar på att ta in och tipsar om vad de vill se på Unikan. Gruppen har funnits i drygt ett år och det är riktigt kul och mycket givande inför inköpen.

Anonym sa...

TRIST Vi hade inbrott i vårat förråd De tog ALLA baby saker jag sparat

Unik Design sa...

Nä va trist....usch blir så förbannad när sånt händer!!!