tisdag 25 september 2007

Min vän Jessi!


Jessi i Nansos svarta polo, 449Kr.

Detta är Jessi, en av mina bästa kompisar! Träffades i Aten 94 och har sedan dess varit bundisar. Gillar Jessi skarpt, hon är en otroligt varm och ödmjuk person som alltid ställer upp för mig! Är det kris med barnvakt, hjälp med Unikan eller vad som helst så finns Jessi där....trots att hon själv har ett rätt kaotiskt liv!

Jessi är lika gammal som mig (33 år) och är även hon entreprenör, vet inte någon som har så många affärsideér som Jessi! Hon startade genialiska Lundakortet, som ger dig som bor i Lund förmåner på en massa restauranger, butiker osv. Detta driver hon samtidigt som hon arbetar på MQ, arbetar i kassan på en nattklubb här i Malmö och dessutom är tvåbarnsmamma, till två underbara pojkar Elias och Benjamin. Hon bor i Malmö tillsamman med sina pojkar och sin man David!

Förutom allt hon gör, så kommer hon även vara Unikans nya modell! Skyltdockorna Birgitta och Gudrun (hette dom va Karin och Hanna??) går vingligt och det känns inte som Unikans kläder kommer till sin rätt! Fotograf är hennes superduktiga syster Johanna!

4 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Låter som en underbar vän. Vad roligt att få så kläderna på en levande människa än på skyltdockor. Bra ide. Hur är de där Nanso poplosarna i storlek? Kan jag ha L om jag är en 42?

Anonym sa...

Det ser ut att bli en alldeles utmärkt modell. Goda vänner är bra att ha på många sätt! Jag fick polon i dag förresten - jättefin såklart :-)! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Men vad vacker tjej!

Anonym sa...

Johanna: Hon är underbar! De är normala i storlekarna, så brukar du ha storlek L i Nanso så ska du köra med det även här. Om inte så kan jag ta in XL i de färger du vill!

Har även följande färger i XL i lager: Benvit, Brun och Ärtgrön. Kommer lägga upp dem på Shoppen under dagen, som du kan kolla på!

Som sagt det är bara att maila om du vill att jag ska ta in någon annan storlek!

Weronica: Jessi blir perfekt Unikan Modell! Vad härligt att du fick polon idag, superfin färg den silvergrå!

Ida: Kan bara hålla med!