tisdag 16 oktober 2007

Detta är Linda!


Fotograf: Roger Jönsson

Så här glad blev min väninna Linda av att bli fotad i helgen! Linda är som Jessi en av mina bästa vänner. Vi har hängt ihop sedan gymnasietiden (1991-1993) och har många härliga minnen från våra somrar i Grekland. Linda är 33 år och arbetar som flygvärdinna på SAS!

Fast vi är så bra vänner så är vi otroligt olika. Linda är mycket ordningsam, jag är rätt slarvig. Linda lever sunt, äter bra, tränar ofta och går sina dagliga morgonpromenader....det gör inte jag. Linda är planeraren och förbereder gärna allt i god tid innan.....jag stressar omkring och letar efter allt. Jag lever ett kaotiskt familjeliv, Linda lever ett "kaotiskt" singelliv! Gillar Linda jättemycket, hon är bra att prata med, lyssnar alltid, hjälpsam och har underbar humor! Linda har varit Unikans modell förrut liksom Jessi, men nu gör även hon comeback : )!

I helgen ställde även hennes kompis Roger upp som fotograf, vilket han visade sig vara grym på! Ovan klänning och lite annat nytt kommer online ikväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul bild verkligen!!!

Sincerely Johanna sa...

Jag blev så glad av att se henne, hon har verkligen energi.

Anonym sa...

hejhej! :)
Vill bara meddela att jag är jättenöjd med Urban Buzz klänningen! :)

Kram Stina

Anonym sa...

Stine: Visst är det!

Johanna: Ja tala om att bilden utstrålar energi, härligt eller hur!?

Stina: Underbart att höra Stina!! Du alltid så bra smak! Kram!!!