söndag 14 oktober 2007

Härlig söndag!

Solen skiner i Malmö och jag önskar jag hade tid att ta en promenad i skogen idag. Men bor man mitt i stan så blir det hela ett heldagsprojekt och det har jag tyvärr inte möjlighet till idag. För idag ska jag packa ordrar, skriva ut fakturor (!), hämta paket och skriva ut lite ekonomiska rapporter till min kontaktperson på Almi Företagspartner. Imorgon ska vi nämligen ha ett uppdateringsmöte, hur det har gått för Unikan sedan sist vi träffades, för fyra år sedan.

Klockan 14 kommer min kompis Linda och hämtar lite kläder som ska fotas! Märkte att jag behövde en modell till, så att det alltid är någon som kan fota med kort varsel. Linda blir även hon jättebra!

Sedan ska jag även hinna med att gosa med Klara alias VD!

Hoppas ni får en härlig söndag!

Nina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en sköön Söndag

Sincerely Johanna sa...

Vad härligt med sol. Här är det bara regn och rusk.

Unknown sa...

Det blev jättebra bilder på qlan. Vilken modell asså..

Jonas

Anonym sa...

Spännande!

Sincerely Johanna sa...

Idag kom mitt påslakarn, ska tvätta det så jag kan använda det snart.

Anonym sa...

Johanna: Bra att det kommit fram och att du kommer trivas i det (kan man säga så om påslakan???)?