torsdag 4 oktober 2007

MbyM levererar...



superfint igen! Idag kom fyra nya plagg ur MbyM´s höstkollektion! Har inte bilder på allt så Jessi ska fotas i helgen! Hitta iallafall en imagebild på denna skjorta eller skjortklänning, som jag väntat på och längtat efter! Mjuk som bara den och är bara så perfekt med ett skärp i midjan. Finns i storlekarna S - XL. Vad kom mer jo 3 klänningar....som är grymma! Men som sagt först lite fotografering sedan kommer de online!

Igår var vi som sagt hos Maderakka och valde ett gäng höstkläder som även passar perfekt för gravida! Tyvärr har Maderakka lagt ner sin verksamhet så vi fick det som de hade kvar av höstlagret, de flesta plagg i storlek 38.

Orkar du inte vänta på att det ska komma online och har vägarna förbi Malmö, kom och besök oss istället!

3 kommentarer:

Hanna sa...

JÄKLAR!!! Vad snygg den klänningen var! Önskar att jag kunde komma till jobbet en halvtimma innan imorgon så att jag kan kolla in allt.
Fasen vad kul med nya varor. Kanske dags att skylta om? ...ifall du inte gjorde det idag vill säga.
Ses! Kramar

Unik Design sa...

hanna...oj vad du är snabb haha! Javisst är den grymme! Ja skylta gärna om imorgon, hann inte göra det idag! Maderakka behöver prisas också, har lagt en lapp på bordet!

Gött att vi kan ha jobbsnack genom bloggen...haha!

Så nu vet ni alla andra som läser denna blogg vad som behövs göras imorgon skylta om och prisa : )!

Anonym sa...

WOOOW Vilken klänning
SYND att jag har såå långt till er St 38 passar ju mig ju