onsdag 3 oktober 2007

Trött dag....

Idag efter stängningsdags ska jag och min kompis AB (som jag startade Unikan med för 4 år sen!) till Hanna på Maderakka och välja ut lite höst och vinterkläder till Unikan! Spännande!

Inga regnkappor har dykt upp från Nanso...tröttsamt med sena leveranser! Mailar ut till alla er som förbeställt, direkt när jag får leveransbesked. Annars är allt bara bra här förutom att jag sover dåligt...tjejen har blivit förkyld och vaknar nästan varje timme. Lusläser Familjelivs sida om tips hur man får sina barn att sova en hel natt, om de inte är sjuka förstås. Har inte hittat det ultimata tipset ännu!

Igår cyklade Hanna runt och la ut flyers på en massa ställen om vår butik! Vi har fått jättebra respons på vår nya butik, vilket är så himla kul! Bra att vi flyttade tillbaks till St Knut (vi öppnade här för 4 år sedan) vilket är ett mysigt område med bra caféer, designbutiker och rätt målgrupp för oss. Bor själv här vilket underlättar om man själv blir sjukt shoppingsugen, viket händer lite för ofta.

Nä nu ska jag dricka massor av kaffe så jag blir piggare och ska snart till butiken och packa ordrar!

Hoppas ni får en härlig dag!

5 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Ni har mycket fint i höst. Är du själv på Unikan numer eller är ni fler som jobbar där?

Anonym sa...

Johanna: Kul att höra! Vi är två snart tre som jobbar med det! Perfekt nu när vi även har en liten butik.

Anonym sa...

Kaffe, ljuvlig och effektiv drog ;)
Kram!

Sincerely Johanna sa...

Nina jag skulle gärna ha den svarta Nanso polon i xl. Går det att fixa tror du?

Anonym sa...

Madda: En drog jag ej kan vara utan : )!

Johanna: Absolut, beställer in den imorgon till dig! Mailar dig när du kan beställa den online och glöm inte din kod : = )!