onsdag 10 oktober 2007

Månadsfyndet!



Oj vad kompis Karin och jag var duktiga igår, vi har köpt träningskort på Friskis och Svettis och har även tränat vår första gång igår! Inga gympapass här inte utan vi ska bygga muskler : )! Planerade träningsdagar är tisdag, torsdag och en gång på helgen. Det känns verligen idag att jag inte har tränat på 3 år (!!), går som en cowboy...har svårt att gå i trappor, vilket inte är så bra iom att vi bor på våning 4 utan hiss. Men, men nu är vi igång.. Yes!

En annan sak som vi nu också är igång med är ännu ett tema, som heter Månadsfyndet! I början av varje månad lägger vi in 5 noga utvalda plagg som vi sänker priset på! Inga nyheter kommer läggas ut här, utan plagg som vi har haft ett tag på Shoppen. Har precis lagt ut Oktoberfyndet, vilket består av lite från Nanso, PBO och MbyM. Erbjudandet gäller i vårt Showroom också.

Jag har kommit på att jag gillar teman skarpt : )! Snart även dags att gratta en ny lycklig bloggare med en liten present...

Ha en härlig onsdag!

8 kommentarer:

Minna sa...

I love UNIKAN!!!!

Anonym sa...

haha...Minna...du e bäst!!

Sincerely Johanna sa...

Tycker att det här var en mycket bra idé.

Anonym sa...

Johanna: Kul att höra! Tycker det är kul med lite aktivitet på Shoppen...

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att ditt 15 klippkort på friskis inte ligger som månadens shoppingfynd i november......
Kramar Karin

Unik Design sa...

haha..fan va kul du är Karin, känns lite som det borde ligga där!

Jag har redan tränat idag!

Anonym sa...

Teman är TOPPEN

Anonym sa...

Carina: Härligt att höra!